'Όλα πήγαν καλά. Εξαιρετικό σκάφος". Με αυτά τα λόγια ανώτερος αξιωματικός του γαλλικού Ναυτικού ανακοίνωσε το τέλος των δοκιμών ανοικτής θαλάσσης διάρκειας τριών εβδομάδων της φρεγάτας πολλαπλών αποστολών FREMM Aquitaine που θα αποτελέσει τον κορμό του στόλου του Π.Ν. τα επόμενα χρόνια.Κατά τη διάρκεια των δοκιμών αποδείχτηκε η ευκινησία του σκάφους, η ισχύς του υβριδικού συστήματος πρόωσης CODLOG : Combined Diesel eLectric or Gas) και η αξιοπιστία του συστήματος ναυτιλίας.
Στη φρεγάτα βρίσκονταν καθ’ όλη τη διάρκεια των δοκιμών ανώτερα στελέχη του γαλλικού Ναυτικού, εκπρόσωποι της εταιρίας και αντιπρόσωποι χωρών που έχουν επιλέξει το πλοίο. Το πλοίο έφθασε τη μέγιστη ταχύτητα των 27 κόμβων για να διαπιστωθεί ότι και κάτω από αυτές τις συνθήκες υπήρχε ακόμα απόθεμα ισχύος. H ικανότητα πραγματοποίησης ελιγμών και η απόσταση ακινητοποίησης αποδείχθηκαν καλύτερες του αναμενομένου και ξεπερνούν τις τεθείσες προδιαγραφές.
Η φρεγάτα έχει εκτόπισμα 6.000 τόνων, μήκος 142 μέτρων και πλάτος 20 μέτρων. Έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει πλήρωμα 145 ατόμων μαζί με άνδρες των ειδικών δυνάμεων οι οποίοι έχουν ξεχωριστές αίθουσες σχεδίασης αποστολών. Όσον αφορά την αυτονομία – εμβέλειά της, αυτή ανέρχεται στα 6.000 ναυτικά μίλια κινούμενη με ταχύτητα 15 κόμβων.
Τα οπλικά συστήματα του σκάφους (SCALP Naval, Εxocet Block III, ASTER 15/30 κλπ) θα δοκιμαστούν σε δεύτερη φάση επί του σκάφους, αλλά οι μέχρι στιγμής δοκιμές που έχει κάνει η κατασκευάστρια MBDA έχουν πάει πολύ καλά. Έτσι ή αλλιώς όλα εκτός του SCALP Naval είναι εγκατεστημένα και πιστοποιημένα σε άλλα σκάφη και άλλα Ναυτικά.
Βάσει του χρόνου ναυπήγησης του γαλλικού υπολογίζεται ότι το ελληνικό Π.Ν. θα μπορούσε να έχει το πρώτο ετοιμοπόλεμο σκάφος σε χρονικό διάστημα μικρότερο από 42 μήνες και από εκεί και πέρα η DCNS μιλάει για παράδοση κύτους μέχρι και εντός διαστήματος 18 μηνών!
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Στη φρεγάτα βρίσκονταν καθ’ όλη τη διάρκεια των δοκιμών ανώτερα στελέχη του γαλλικού Ναυτικού, εκπρόσωποι της εταιρίας και αντιπρόσωποι χωρών που έχουν επιλέξει το πλοίο. Το πλοίο έφθασε τη μέγιστη ταχύτητα των 27 κόμβων για να διαπιστωθεί ότι και κάτω από αυτές τις συνθήκες υπήρχε ακόμα απόθεμα ισχύος. H ικανότητα πραγματοποίησης ελιγμών και η απόσταση ακινητοποίησης αποδείχθηκαν καλύτερες του αναμενομένου και ξεπερνούν τις τεθείσες προδιαγραφές.
Η φρεγάτα έχει εκτόπισμα 6.000 τόνων, μήκος 142 μέτρων και πλάτος 20 μέτρων. Έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει πλήρωμα 145 ατόμων μαζί με άνδρες των ειδικών δυνάμεων οι οποίοι έχουν ξεχωριστές αίθουσες σχεδίασης αποστολών. Όσον αφορά την αυτονομία – εμβέλειά της, αυτή ανέρχεται στα 6.000 ναυτικά μίλια κινούμενη με ταχύτητα 15 κόμβων.
Τα οπλικά συστήματα του σκάφους (SCALP Naval, Εxocet Block III, ASTER 15/30 κλπ) θα δοκιμαστούν σε δεύτερη φάση επί του σκάφους, αλλά οι μέχρι στιγμής δοκιμές που έχει κάνει η κατασκευάστρια MBDA έχουν πάει πολύ καλά. Έτσι ή αλλιώς όλα εκτός του SCALP Naval είναι εγκατεστημένα και πιστοποιημένα σε άλλα σκάφη και άλλα Ναυτικά.
Βάσει του χρόνου ναυπήγησης του γαλλικού υπολογίζεται ότι το ελληνικό Π.Ν. θα μπορούσε να έχει το πρώτο ετοιμοπόλεμο σκάφος σε χρονικό διάστημα μικρότερο από 42 μήνες και από εκεί και πέρα η DCNS μιλάει για παράδοση κύτους μέχρι και εντός διαστήματος 18 μηνών!
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου